Meer weten over de betaalmarkt, nieuwe betaalstrategieën of verdienmodellen? Download dan onze whitepapers. Hierin delen we data, tips van experts en praktijkvoorbeelden.
De hedendaagse klant shopt waar en wanneer het hem of haar uitkomt: via de smartphone, computer of gewoon fysiek in de winkel. Maar hoe zorg je ervoor dat betalen overal even vlot verloopt? In deze whitepaper ontdek je hoe je met een slimme omnichannel betaalstrategie de klantenervaring versterkt, loyaliteit opbouwt en geen enkele verkoop misloopt.
Je webshop zit goed ineen, de klant is geïnteresseerd en het winkelmandje is gevuld. Toch haakt diezelfde klant soms nét voor de finish af. Frustrerend? Zeker. Maar ook een kans. Want net tijdens het bestel- en betaalproces valt er nog veel winst te halen. In deze whitepaper ontdek je hoe je met kleine optimalisaties de online customer journey verbetert, je conversie verhoogt én afhakers voorkomt.
Optimaliseer je cashflow met abonnementen en terugkerende betalingen
Het is logisch dat verdienmodellen op basis van abonnementen aan populariteit winnen: abonnees zorgen voor terugkerende inkomsten en een stabiele omzet. Toch blijft in de boardroom vaak de vraag hangen: hoe pak je dit nieuwe businessmodel concreet aan in de praktijk?
Om klanten te winnen én te houden
Mobiel betalen, de subscription economy, data inzetten om sneller betaald te krijgen – de betaalmarkt staat behoorlijk op z’n kop. Wil je niet achterblijven op de concurrentie? Herbekijk dan vandaag nog je betaalstrategie.