Buckaroo bestaat 20 jaar. En dat laten we niet zomaar voorbijgaan. Samen met onze klanten, partners en collega’s vieren we dit jubileum op verschillende manieren doorheen het jaar.
De aftrap van de feestelijkheden vindt plaats tijdens de Webwinkel Vakdagen waar Buckaroo feestelijk aanwezig zal zijn met een opvallende stand.
2 & 3 april stand 346, hal 7
Buckaroo ging in 2005 van start als één van de eerste aanbieders van iDEAL. In die tijd zetten beginnende webshops in Nederland hun eerste stappen op het world wide web – een speelveld dat intussen is uitgegroeid tot een miljardenindustrie.
Vandaag zijn de online en offline wereld steeds meer met elkaar verweven. Ook Buckaroo heeft een stevige evolutie doorgemaakt tot een organisatie met omnichannel oplossingen. Van pinautomaten tot Tap to Pay en van kredietkaartbetalingen tot flexibele abonnementsformules. En dat allemaal overzichtelijk in één portaal. Buckaroo verwerkt vandaag jaarlijks meer dan 1 miljard transacties voor 47.000 organisaties en ondernemers in de Benelux.
De evolutie in het betaallandschap staat niet stil. De komst van WERO – waarbij Buckaroo opnieuw één van de eerste aanbieders zal zijn – nieuwe Europese regelgeving en artificiële intelligentie zullen een duidelijke impact hebben op ondernemers en organisaties. Onze teams in Nederland, België en Kosovo staan alvast paraat met oprechte aandacht en betrokkenheid.
De komende periode delen we speciale acties, inspirerende verhalen en handige tips via buckaroo.nl/20jaar. Hou zeker ook onze nieuwsbrief en sociale kanalen in de gaten!
Tijdens de Webwinkel Vakdagen 2025 stond Buckaroo even stil bij een bijzonder moment: ons 20-jarig bestaan. Samen met Visa organiseerden we een feestelijke verjaardagsdrink, compleet met een symbolisch champagne-moment. We blikten terug op twintig jaar betaalinnovatie, maar keken ook vooruit met de gezamenlijke lancering van Click to Pay – de nieuwe, snelle en veilige manier van online betalen.
Onze stand, volledig in het thema ‘Buckaroo 20 years’, bood ruimte voor inspirerende gesprekken en waardevolle ontmoetingen. Het was fijn om bestaande klanten en partners opnieuw persoonlijk te ontmoeten én om geïnteresseerden warm te maken voor ons verhaal.
Wil je de sfeer herbeleven of ontdekken wat je gemist hebt? Bekijk dan zeker onze aftermovie.